Samsung RL36SBSM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL36SBSM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

zarathustraisalive 13-04-2014
Geschreven voor: Samsung RL36SBSM

Koelkast 5 jaar in bezit gehad. Maakte altijd veel lawaai. Is nu defect, compressor verbrand, gas lekkage uit de condensor. Niet te repareren. Samsung kan niets betekenen dan alleen hoge rekeningen voorschrijven. Intentie Samsung is dus alleen geld verdienen zonder daar een goed product tegen over te stellen.
Voor mij nooit een Samsung meer, wat een zeer slecht product is dit.

Anouk25 01-08-2009
Geschreven voor: Samsung RL36SBSM

Afgelopen woensdag hebben wij onze Samsung koelkast van 3(!!) jaar oud bij het grofvuil kunnen zetten. Voor de 2e keer in 10 maanden tijd was de compressor stuk. Waar Samsung de vorige keer nog een deel van de kosten op zich nam, vertelde de dame van de klantenservice me nu doodleuk dat ik een veel duurdere rekening zou krijgen, omdat zij nu niets meer zouden bijdragen. Dat de koelkast nu al tweemaal total-loss is geweest in 10 maanden tijd, schijnt Samsung niets uit te maken.
Voor ons nooit, maar dan ook nooit meer een Samsung. Waardeloze koelkast en waardeloze service.

paco1 30-07-2009
Geschreven voor: Samsung RL36SBSM

wees blij dat uw koelkast niks heeft.
Ik ben al drie weken hevig aan het bellen met het service center van samsung om wat geregeld te krijgen.
monteur kwam pas na een week.
Hij constateerde dat er iets kapot was(joh!) en dat hij de koelkast zou laten omruilen.
Ik wacht nu al drie weken op een simpel telefoontje van samsung wanneer deze omruiling dan wel niet gaat plaatsvinden.
Drie weken!
Ik overleef het heus wel, maar kom aub niet aan met een 24-uurs service!
Hoe vaak ik ook bel ik krijg geen zekerheid en word weer teruggegooid met, vandaag of morgen meneer, of ik beloof u er zo snel mogelijk op terug te komen, of u staat al op de spoedlijst hoor.
honderdduizend dingen gaan er fout en altijd is het de schuld van een ander. ondertussen loopt de tikker van mijn telefoon lekker door en samsung pakt daar 10cent p/m van en ondertussen heb ik al een halve koelkast lopen verbellen. Samsung? Het product is waardeloos en de service is nog veel erger.
Dit is trouwens niet de eerste keer dat de koelkast kapot is, twee weken na aankoop ging de compressor naar de haaien, na TWEE WEKEN.
Toen duurde het gedraai een anderhalve week. En mocht ik ook nog bijna de factuur gaan betalen omdat er een service medewerker lag te slapen.
Samsung? mooi k.

Maxim010 14-08-2006
Geschreven voor: Samsung RL36SBSM

ben al een paar weken in bezit van deze koelkast. tot nu toe alleen maar dik
tevreden over het apparaat. hij is heel stil (niet te vergelijken met de
no-frost modellen van Liebherr), van buiten en binnen keurig en mooi afgewerkt,
de indeling is heel flexibel. over de duurzaamheid kan ik uiteraard niks
zeggen, ik hoop dat hij niet snel kapot gaat hoewel dat is het eerste
elektrische apparaat van Samsung van mij.